loading...
Good Days on the Way
Zohre Habibi بازدید : 41 سه شنبه 23 دی 1399 نظرات (0)

باطری ماشین برلیانس اچ 320

باتری فابریک برلیانس اچ 320  باتری های 60 آمپر  پایه کوتاه قطب چپ است است.

برای باطری ماشین برلیانس اچ 320 باطری اسیدی بهتر است یا باطری اتمی؟

باطری های اتمی چون عمر بیشتری نسبت به باطری های اسیدی دارند همچنین آلودگی کمتری تولید می کنند و نیاز به کنترل و نگه داری ندارند قطعا باطری مناسب تری برای برلیانس اچ 320 می توانند باشند و شما می توانید باتری مناسب آن و قیمت باطری ماشین را در سایت باتری کار مشاهده کنید

قیمت باطری ماشین  برلیانس اچ 320 به چند عامل بستگی دارد.

1.     کشور سازنده باتری ماشین

2.     شرکت سازنده باتری

3.     نوع اتمی یا اسیدی بودن باتری

4.     ظرفیت آمپراژ

5.     تاریخ اعتبار گارانتی

6.     تاریخ سال ساخت

مزایای نصب باتری توسط سپاهان باتری :

گارانتی تعویض باتری نصب شده:

 باطری های نصب شده دارای گارانتی تعویض هستند. باطری نصب شده در صورتی که مشکل داشته باشد، تعویض خواهد شد.

نصب باطری با تاریخ تولید :

کارایی یک باطری تاریخ گذشته به مراتب کم تر از یک باطری با تولید جدید است. حتی زمان انباشته کردن باتری نیز ، ممکن است باتری قدرت خود را از دست بدهد. پس پیشنهاد می شود باتری هایی که در شش ماه اخیر تولید شده اند را خریداری کنید.

باتری کار پیشنهاد میکند سری به مقاله باتری و درجه بندی آن بزنید زیرا در آن مقاله کاملا توضیح داده شده است که شما برای اینکه آمپر خودرو خود را پیدا و تشخیص بدهید باید چه کار بکنید.

باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه فروش باطری ماشین و ارائه انواع باتری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی خودرو برلیانس اچ 320 کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. و همچنین تعویض باتری ماشین در محل انجام می شود.

 

 

Zohre Habibi بازدید : 41 شنبه 20 دی 1399 نظرات (0)

باتری تیبا

دقت کنید که چنانچه میزان برق مصرفی خودروی شما  به دلیل سیستم صوتی و باندهای قوی و استفاده مداوم از کولر بالا می باشد، نیاز دارید بالاترین آمپر پیشنهادی را انتخاب نمایید و در غیر اینصورت، می توانید از باتری هایی با آمپر پایین تر استفاده نمایید.

بعد از بررسی باطری ماشین های مختلف در این مقاله به بررسی باتری تیبا می پردازیم که مشخصات باتری آن مشابه با باتری پراید بوده ولی برای سهولت شما عزیزان در قالب یک مقاله جداگانه به آن می پردازیم.

تیبا به عنوان اولین خودرو ملی گروه خودرو سازی سایپا، توانست در مدت زمان کوتاهی سهم قابل توجهی از بازار خودرو های داخلی با قیمت مناسب را به خود اختصاص دهد. حالا تیبا با دو مدل پر طرفدار در بازار به دنبال راهی برای جایگزین شدنش با پراید است.

خودرو تیبا متولد 1387 از گروه خودرو سازی سایپا و جایگزین خودرو ریو است. تیبا با عنوان مینیاتور معرفی و رونمایی شد اما به دلیل انتخاب نام غیر ایرانی آن، عنوان تیبا به معنی آهو برای آن انتخاب شد.

برای باطری ماشین  تیبا باطری اسیدی بهتر است یا باطری اتمی؟

باطری های اتمی چون عمر بیشتری نسبت به باطری های اسیدی دارند همچنین آلودگی کمتری تولید می کنند و نیاز به کنترل و نگه داری ندارند قطعا باطری مناسب تری برای تیبا می توانند باشند و شما می توانید باتری مناسب آن و قیمت باطری ماشین را در سایت باتری کار مشاهده کنید

باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه فروش باطری ماشین و ارائه انواع باتری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی خودرو تیبا کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری تیبا شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. و همچنین تعویض باتری ماشین در محل انجام می شود.

Zohre Habibi بازدید : 30 سه شنبه 16 دی 1399 نظرات (0)

باطری ماشین لیفان 820

باتری فابریک لیفان 820 باتری های 70 آمپر است

مشخصات فنی باطری لیفان 820

·                  ولتاژ : 12 ولت

·                  آمپراژ : 70 آمپر

·          چینش قطب ها : پایه بلند قطب راست

لیفان 820 یک سدان چینی نیمه لوکس است که نخستین بار در سال 2014 در نمایشگاه خودرو پکن رونمایی و در سال 2015 به بازار چین عرضه شد.  لبفان 820 با طراحی قابل قبول و ویژگی های فنی نسبتا خوب، یکی از محصولات تاریخ لیفان به شمار می رود.

لیفان 820 در سال 95 توسط کرمان موتور وارد بازار شد تا سهمس در کلاس خودرو های سدان نیمه لوکس داشته باشد. اما لیفان 820 به دلیل نقاط ضعفی که داشت در کنار قیمت بالا، نتوانست فروش خوبی را در بازار ایران تجربه کند.     

کمپانی لیفان دو موتور 1.8 و 2.4 لیتری را برای 820 در نظر گرفته که کرمان موتور ، موتور قدرتمند را برای بازار ایران در نظر گرفت که 2.4 لیتری و 4 سیلندر است و می تواند قدرتی معادل 158 اسب بخار و گشتاوری برابر با 221 نیوتن متر تولید کند.

برای باطری ماشین لیفان 820  باطری اسیدی بهتر است یا باطری اتمی؟

باطری های اتمی چون عمر بیشتری نسبت به باطری های اسیدی دارند همچنین آلودگی کمتری تولید می کنند و نیاز به کنترل و نگه داری ندارند قطعا باطری مناسب تری برای لیفان 820 می توانند باشند و شما می توانید باتری مناسب آن و قیمت باطری ماشین را در سایت باتری کار مشاهده کنید

باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه فروش باطری ماشین و ارائه انواع باتری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی خودرو لیفان 820 کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. و همچنین تعویض باتری ماشین در محل انجام می شود.

 

 

 

Zohre Habibi بازدید : 28 شنبه 13 دی 1399 نظرات (0)

باطری ماشین لیفان ایکس 50

باتری فابریک لیفان ایکس 50  باتری های 60 آمپر است که شرکت باتری کار محصولات زیر را پیشنهاد می کند

مشخصات فنی باطری لیفان ایکس 50

·                  ولتاژ : 12 ولت

·                  آمپراژ : 60 آمپر

·          چینش قطب ها : پایه کوتاه  قطب چپ

لیفان x50 از آن دسته هاچ بک های شبیه کراس اوور است که توسط شرکت کرمان موتور به بازار ایران عرضه شد.

این خودرو مجهز به امکانات رفاهی مانند سیستم ISOFIX ، سنسور دنده عقب، صندلی چرمی، رینگ آلمینیونی، سان روف و رینگ 15 اینچ آلمینیومی بوده و در مقایسه با قیمت عرضه شده سطح رفاهی بسیار بالایی دارد. لیفان ایکس 50 از یک پیشرانه 4 سیلندر تنفس طبیعی 1.5 لیتری به قدرت 102 اسب بخار نیرو دریافت می کند. گشتاور حاصل از این پیشرانه نیز معادل 133 نیوتن متر است. ظرفیت باک سوخت لیفان ایکس 50 برابر 42 لیتر بوده و میزان مصرف سوخت آن به صورت ترکیبی برابر 6.5 لیتر در هر صد کیلومتر است. وزن نسخه مجهز به گیربکس دستی برابر 1150 کیلوگرم و نسخه اتومات معادل 1175 کیلوگرم است.

برای باطری ماشین ایکس 50 باطری اسیدی بهتر است یا باطری اتمی؟

باطری های اتمی چون عمر بیشتری نسبت به باطری های اسیدی دارند همچنین آلودگی کمتری تولید می کنند و نیاز به کنترل و نگه داری ندارند قطعا باطری مناسب تری برای لیفان ایکس 50  می توانند باشند و شما می توانید باتری مناسب آن و قیمت باطری ماشین را در سایت باتری کار مشاهده کنید

باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه فروش باطری ماشین و ارائه انواع باتری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی خودرو لیفان  ایکس 50  کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. و همچنین تعویض باتری ماشین در محل انجام می شود. برای خرید باتری ماشین می توانید به صورت تلفنی و به صورت آنلاین سفارش دهید.

 

 

 

Zohre Habibi بازدید : 32 جمعه 12 دی 1399 نظرات (0)

 

خرید ملک در ترکیه

اولین قدم برای مهاجرت به ترکیه داشتن خونه ای مناسب برای زندگی است که مسکن مورد نظر می تواند به صورت اجاره ای یا خرید املاک در ترکیه باشد.

خرید ملک در ترکیه، قوانین خاص خود را دارد. اگر به دنبال خرید خانه در ترکیه هستنید می بایستی قوانین لازم در خصوص خرید ملک در ترکیه برای اتباع خارجی را بدانید. زیرا که بر اساس قوانین جدید خرید خانه در ترکیه شهروندان برخی از کشورهای اجازه خرید و فروش ملک در ترکیه را ندارد. البته لازم به ذکر است که ایرانیان می توانند به راحتی اقدام به خرید و فروش ملک در ترکیه نمایند.

مزایای خرید املک در ترکیه

1.     قیمت مناسب تر خانه در ترکیه نسبت به ایران

2.     تبدیل سرمایه شما از ریال به لیر

3.     امکان کار یا تاسیس شرکت در ترکیه با داشتن اقامت این کشور

4.     در اختیار داشتن پاسپورت ترکیه، به عنوان یکی از 30 پاسپورت برتر جهان

5.     وجود خدمات خوب بیمه و درمان تقریبا رایگان برای دارندگان اقامت ترکیه

خرید ملک در ترکیه در کدام شهر مناسب است

خرید خانه در استانبول:

در واقع استانبول پر جمعیت ترین شهر کشور ترکیه است و حدود 20 میلیون مفر جمعیت دارد و قلب تجارت و کسب کار کشور ترکیه است آن جریان دارد. اگر قصد خرید در استانبول را دارید و نمی خواهید در اطراف شما بومی نشین باشد بهترین انتخاب محلات غرب استانبول خواهد بود محلاتی همچون بیلیک دوزو، باهچه شهیر و اسنیورت است.

نکاتی که در خرید خانه در ترکیه حتما باید مد نظر داشته باشید:

ملک دارای سند رسمی معتبر باشد. در ترکیه سند را تاپو می نامند و سند برای هر ملک همیشه مهم بوده است، توجه کنید که در ترکیه دو دسته تاپو داریم، تاپو قرمز و تاپو آبی، ملکی که شما بعنوان خریدار خارجی خرید می کنید حتما باید تاپو قرمز بود و فیلد کات ملکیت آن تکمیل شده باشد که توضیحات کامل تاپو قرمز در مقاله ای جداگانه برای شما تشریح کرده ایم.

شما حتما قبل از خرید یک فتوکپی از سند دریافت کنید و کلیه استعلامات لازمه را از شهرداری، بانک و یا اداره مالیات بگیرید تا در آینده به مشکل برنخورید.

تا جایی که میشود ملکی را خریداری کنید که کامل و آماده تحویل باشد در غیر این صورت تمامی اقدامات از قبیل سند و قرارداد اتمام کار و ... را طی یک قرارداد رسمی مشخص کنید .

از شرکت یا املاکی که خرید را انجام می دهید دارای مجوز رسمی از دولت ترکیه باشد.

خرید خانه را شما میتوانید مستقیم از فروشنده، بانک، شرکت سازنده(انشعات)، دفاتراملاک انجام دهید.

اگر خرید را مستقیم از فروشنده انجام دهید شما هزینه ای بعنوان کمسیون دیگر نخواهید داشت.

خرید از شرکت های سازنده یا همان انشعات در ترکیه که اکثر مواقع مبلغی بعنوان کمسیون نداره مگر اینکه از طرف نماینده فروش معرفی بشوید.

میانگین کمسیون پرداختی شما بعد از خرید 4% از مبلغ کل می باشد که اصولا توافقی هست و بین طرفین قابل مذاکره می باشد.

حتما اگر زبان ترکی را نمی دانید با وکیل خود و یا شخصی که ترکی را می داند برای قرارداد حاضر بشوید.

اگر مبلغی را بعنوان پیش پرداخت قرار به پرداخت شد حتما از طریق نوتر(دقاتر اسناد رسمی) امور اداری آن را انجام دهید.

با توضیحاتی که در بالا به آنها اشاره کردیم به این نکته میرسیم که خرید خانه در شهرهای بزرگ ترکیه نیازمند داشتن اطلاعات دقیق و حضوره فیزیکی شما در محل می باشد، هموطنان عزیز کشور ترکیه از نظره ساختار شهری و نوع ساخت و ساز و معماری با ایران متفاوت میباشد پس حتما برای خرید در شهر مورد نظر حضور پیدا کنید.

برای دانستن ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید

http://yardimet.ir/cat/%D8%A7%D9%85%D9%84%D8%A7%DA%A9

 

Zohre Habibi بازدید : 44 چهارشنبه 10 دی 1399 نظرات (0)

باطری ماشین لیفان 620

باتری فابریک لیفان 620 باتری های 70 آمپر است که شرکت باتری کار محصولات سپاهان باتری( اوربیتال وان سیلور، سوزوکی،اوربیتال وان پرمیوم ) و صبا (واریان) و آکو باتری(کارپیل) را برای این خودرو پیشنهاد می کند

مشخصات فنی باطری لیفان 620

·        ولتاژ : 12 ولت

·        آمپراژ : 70 آمپر

برای این که از باتری های دیگر این نوع شرکت(لیفان) اطلاع داشته باشید می توانید سری به مقاله انواع باطری ماشین لیفان بزنید

لیفان 620 یک خودرو سدان چینی است که از سال 2012 در کشور چین به تولید می رسد. 620 در بازار ایران توسط کرمان موتور تولید و عرضه می شد اما تولید آن مدتی قبل خاتمه یافت.

این خودرو با موتور 1600 سی سی طراحی شده است. شرکت کرمان خودرو اقدام به تولید این خودرو در ایارن کرد که لیفان 620 را در دو مدل با موتور های 1600 و 1800 کرد که البته بعد ها تولید آن متوقف شد. و لیفان 620 1800 در ظاهر و داخل و اپشن هیچ فرقی با هم ندارند و فقط مشخصات فنی آن ها متفاوت است. هر دو مدل نیز از یک گیربکس 5 سرعته خطی برای انتقال قدرت استفاده می کنند.

باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه فروش باطری ماشین و ارائه انواع باتری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی خودرو لیفان 620 کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. و همچنین تعویض باتری ماشین در محل انجام می شود.

Zohre Habibi بازدید : 35 سه شنبه 09 دی 1399 نظرات (0)

باطری ماشین لیفان 520

باتری فابریک لیفان 520 باتری های 60 آمپر است که شرکت باتری کار محصولات سپاهان باتری( اوربیتال وان سیلور، سوزوکی،اوربیتال وان پرمیوم ) و صبا (واریان) را برای این خودرو پیشنهاد می کند

مشخصات فنی باطری لیفان 520

·        ولتاژ : 12 ولت

·        آمپراژ : 60 آمپر

اولین خودرو لیفانی که وارد بازار ایران شد خودرو لیفان 520 بود، این خودرو اولین بار در سال 1387 برای اولین بار به نمایش گذاشته شد و یک سال بعد به فروش گذاشته شد. این خودرو در بازار جهانی دارای دو نسخه سدان و هاچ بک است.

طراحی نمای ظاهری لیفان 520 شاید کاملا منحصر به فرد باشد اما به صورتی است که به هیچ وجه نمی توان برای توصیف آن از کلمه زیبا استفاده کرد. نمای داخلی این خودرو در مقایسه با فضای خارجی آن از طراحی مدرن تر و زیبا تری برخوردار است که برای خودرویی چینی در این رنج قیمتی بسیار مناسب به نظر می رسد. در بخش فنی شرکت لیفان برای این سدان کوچک خود یک پیشرانه 1587 سی سی 4 سیلندر در نظر گرفته است که از قدرت 105 اسب بخار 6000 دور در دقیقه و گشتاور 137 نیوتن متر در 3000 دور در دقیقه برخوردار است.

لیفان 520 در هر صد کیلومتر به طور میانگین 6.4 لیتر بنزین مصرف می کند که توسط یک مخزن سوخت 51 لیتری پشتیبانی می شود.

 

باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه فروش باطری ماشین و ارائه انواع باتری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی خودرو لیفان 520 کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. و همچنین تعویض باتری ماشین در محل انجام می شود.

 

 

Zohre Habibi بازدید : 34 شنبه 06 دی 1399 نظرات (0)

 

ریمارکتینگ (Remarketing): ریمارکتینگ یک روش هوشمندانه برای هدف‌گیری دوباره بازدیدکنندگان سایتتان است که یک یا چندبار وارد سایت شما شده‌اند ولی در آن لحظه ممکن است درخواست یا خریدی نداشته باشند. این نوع هدف‌گیری، اطلاعات مخاطب را ذخیره می‌کند و در جای دیگری تبلیغ سایت شما برایش نشان داده شود.

مثلاً فرض کنید من وارد سایت دیجی‌کالا شده‌ام، دیجی کالا می‌فهمد که من به سایتش علاقه دارم یا دنبال چیزی می‌گشتم ولی در آن لحظه به هر دلیلی از سایتش بیرون رفتم. چه اتفاقی می‌افتد؟ اطلاعات من در آن سایت ذخیره می‌شود، وقتی در حال وبگردی هستم، تبلیغات دیجی کالا در سایت‌های دیگر برای من نمایش داده می‌شود.

جستجو (Search): تبلیغات بر اساس جستجوها و کلمه‌های کلیدی که یک کاربر سرچ می‌کند، برای او نمایش داده می‌شود. مثلاً من مدتی آموزش‌های وردپرس را دنبال می‌کردم و دنبال محتواهای خوب در این زمینه می‌گشتم، در آن مدت، تبلیغات زیادی در زمینه آموزش وردپرس، افزونههایش و طراحی سایت‌های وردپرس در جستجوهای اول گوگل برای من نمایش داده می‌شد.

شبکه‌های تبلیغاتی در تبلیغات اینترنتی

حالا که با تمام جوانب تبلیغات آشنا شدید، باید تصمیم بگیرید چه نوع تبلیغاتی را با چه نوع پرداختی و چه مخاطب هدفی انجام دهید. گوگل، شبکه‌های اجتماعی و انواع تبلیغات اینترنتی می‌توانند پیغام تبلیغاتی شما را به مشتری هدف برسانند. حتی وقتی که مشتریان دنبال چیزی می‌گردند، آن‌ها را به سمت هدفشان هدایت کنند و به گام بعدی که انتخاب است، بفرستند.

دقت کنید که هر نوعی از تبلیغات را خودتان نمی‌توانید انجام دهید. اگر هم بشود وقت و هزینه زیادی لازم است تا تبلیغ کارآمدی از آب در بیاید؛ برای همین می‌توانید از شبکه‌های تبلیغاتی کمک بگیرید. پس اجازه دهید ابتدا با قوی‌ترین سرویس تبلیغات یعنی گوگل آشنا شویم و بعد سراغ شبکه‌های تبلیغاتی دیگر برویم.

معیارهای انتخاب یک فروشگاه ساز مناسب چه هستند؟حتما بخوانید: معیارهای انتخاب یک فروشگاه ساز مناسب چه هستند؟

گوگل

گوگل بزرگ‌ترین شبکه تبلیغاتی جهان است که هدفمندترین تبلیغات را به نام خودش ثبت کرده است. درست شنیدید، بزرگ‌ترین شبکه جهان!!! هم در اطلاعات و هم در تبلیغات! موتور جستجوی گوگل، گوگل پلی، گوگل مپ و همه سایت‌هایی که می‌خواهند از طریق تبلیغات درآمدزایی کنند، همه ابزارهای تبلیغات گوگل هستند. گوگل دو سرویس تبلیغاتی با نام‌های گوگل ادز و گوگل ادسنس دارد که در ادامه می‌خوانیم که این دو سرویس چیست.

1- گوگل ادز (Google Ads)

فرض کنید شما به تازگی یک عکاسی راه اندازی کرده‌اید. همه چیز خوب و حساب شده پیش رفته است و حالا وقت جذب مشتری است. از کجا شروع می‌کنید؟ چگونه تبلیغ می‌کنید؟ مشتری‌های خود را چگونه پیدا می‌کنید؟ از کجا می‌فهمید چه کسی به عکاس نیاز دارد بدون اینکه وقت و هزینه شما هدر رود؟

اگر پاسخ این سوالات را نمی‌دانید، نگران نباشید چون گوگل ادز به شما کمک می‌کند که کسب و کار خود را به صورت هدفمند در رسانه‌‌های گوگل نمایش دهید. یعنی شما می‌توانید به گوگل بگویید که تبلیغ شما را برای کسانی که در این ماه کلمه «عکاس مراسم» را جستجو می‌کنند نمایش دهد. یا اینکه تبلیغتان برای آقایان بالای 20 سال که در شهر شما زندگی می‌کنند و نیاز به عکاس دارند، نمایش داده شود. از این دقیق‌تر هم مگر داریم؟

گوگل برای تبلیغات خود، دو شبکۀ تبلیغاتی بزرگ دارد که بر اساس نیاز کاربر، هر کدام را به کار می‌گیرد و تبلیغات را در آن نمایش می‌دهد.

 

    شبکۀ نمایش گوگل (Google Display Network)

    شبکۀ جستجوی گوگل (Google Search Network)

در ادامه برای اینکه بدانیم گوگل چگونه شبکه‌های خود را برای تبلیغات به کار می‌گیرد، نحوه تبلیغ گوگل را روی این دو شبکه توضیح می‌دهیم.

گوگل ادز

شبکه جستجوی گوگل (Search Network)

وقتی افراد چیزی را در اینترنت جستجو می‌کنند، برندها و شرکت‌ها دوست دارند که در صدر نتایج گوگل باشند تا مخاطب، آن‌ها را برای بازدید و خرید انتخاب کند؛ می‌دانید که نتایج اول گوگل همیشه بیشترین احتمال کلیک را دارند. خب حالا گوگل با شبکه جستجوی خود به شما کمک می‌کند یکی از آن جایگاه‌های بالای نتایج را از آن خود کنید و در ازای آن باید مبلغی را به گوگل پرداخت کنید. در واقع، این شبکه برای تبلیغات شما، میلیون‌ها کاربری را هدف قرار می‌دهد که روزانه کلمات کلیدی شما را در موتور جستجوی گوگل، نقشۀ گوگل و سیستم‌های همکار گوگل جستجو می‌کنند.

با کاپنا کسب و کار خود را دیجیتالی کنید.

 

Zohre Habibi بازدید : 31 شنبه 06 دی 1399 نظرات (0)

میدونستی تو باتری کار بهترین باطری ماشین و به بهترین قیمت باطری ماشین میتونی بخری ؟ پس همین الان دست به کار شو و با کلیک روی قیمت باطری ماشین باتریتو بخر و خدمات و پشتیبانی باتری کار بهره مند شود.

از دیگر مزایای باتری های سیلد نسبت به باتری های اسیدی می توان به نبود بخارات اسیدی به دلیل جامد بودن مواد و ریخته نشدن اسید روی خودرو و قطعات آن، عمر بیشتر، نوسانات ولتاژی کمتر و ایمنی کلی بیشتر اشاره کرد.

باتری هایی که به تعداد بالا در مدل های هیبریدی و تمام الکتریکی استفاده می شوند ار نوع لیتیوم یونی و دیپ سایکل (Deep Cycle) هستند؛ البته بر خلاف مورد اول، باتری های دیپ سایکل در خودروهای غیر برقی نیز قابل استفاده اند.

باتری های لیتیوم یونی قادر به ذخیره حجم بالایی از انرژی هستند. همچنین ابعاد جمع و جوری دارند و با سرعت مناسبی هم شارژ می شوند. استفاده از این نوع باتری ها با وجود افزایش در چند سال اخیر هنوز به قدر کافی رواج پیدا نکرده است. عیب بزرگ باتری های لیتیوم یونی عمر کوتاه آنهاست.

باتری لیتیوم یون

باتری های دیپ سایکل به دلیل قدرت بالا در تامین نیرو در بازه زمانی طولانی نه تنها در خودروهای معمولی استفاده می شوند، بلکه در ماشین آلات ارتشی، خودروهای الکتریکی و حتی خودروهای زمین گلف نیز کاربری دارند و به راحتی با نور خورشید شارژ می شوند.

 

هر چه ظرفیت ذخیره عدد بزرگتری باشد به علت وجود صفحات بزرگتر و سرب بیشتر باتری سنگین تر خواهد بود.

آمپر ساعت (AH)

آمپر ساعت برابر است با حاصل ضرب شدت جریان باتری در مدتی زمانی که طول می کشد تا باتری این شدت جریان را تامین کند. عوامل دخیل در میزان ظرفیت باتری عبارت اند از جنس صفحات باتری، مساحت صفحات، الکترولیت، دما و مواردی این چنین. در صورت اضافه شدن تجهیزات برقی اضافی به خودرو آمپراژ باید افزایش پیدا کند.

تاریخ تولید باطری ماشین

 

هیچگاه باتری که حداقل شش ماه از تاریخ تولید آن گذشته است خریداری نکنید، چون حدودا بعد گذشت این زمان از تاریخ تولید باتری، عمل سولفاته شدن در آن آغاز می شود. تاریخ تولید باتری ها به صورت ترکیبی از اعداد و حروف روی بدنه درج می شود که حروف نشان دهنده ماه تولید و اعداد سال و روز تولید را مشخص می کنند.

در یک باتری ساخت کره، کدی مثل 8LR14 به این شکل خوانده می شود:

8: سال ساخت 2018

L: حرف دوازدهم الفبای انگلیسی، نشانگر ماه ساخت که ماه دوازدهم میلادی (سپتامبر) است.

R: علامت اختصاری نام شرکت تولید کننده

14: روز تولید باتری

در یک باتری ایرانی با کدی مثل 960423G40081 عدد 96 نشانگر سال ساخت است. یا مثلا 971117 از راست به چپ خوانده می شود و نشانگر 17 بهمن 1397 به عنوان تاریخ تولید باتریست.

سایز باطری ماشین

در ساخت باتری ها مشخصاتی که توسط BCI یا انجمن بین المللی باتری پذیرفته شده و با ارقامی نظیر 24، 27، 58، 75 و...  نشان داده می شوند. این شماره گروه ها بر اساس مواردی مثل محل تعبیه ترمینال، پلاریته ترمینال و ابعاد ظاهری بدنه باتری تعیین شده اند. دقت کنید که سایز باتری مناسب هر خودرو درون دفترچه راهنما آن ذکر می شود و دانستن آن مهم است.

مشخصات و ابعاد باتری ها بر اساس گروه بندی

در پایان برای جمع بندی نگاهی به باتری های مناسب برای خودروی پراید خواهیم انداخت.

    ولتاژ:  12 ولت

    آمپر ساعت: 50 تا 62 AH

    حداکثر فضا برای باتری (طولxعرضxارتفاع): 23x18x23 سانتی متر

    نوع باتری: سیلد و اسیدی هر دو مناسبند

 

همانطور که اشاره شد، آمپر باتری وابسته به میزان مصرف برق خودرو و توان تولید انرژی دینام است. اگر به سیستم اتومبیل مورد نظر تجهیزات برقی پر مصرف مثل اسپیکرهای قدرتمند اضافه شده باشد، استفاده از بالاترین میزان آمپر و در غیر این صورت کمترین آمپر پیشنهاد شده، کفایت می کند.

اگر چنانچه به نتیجه مطلوب نرسیدید با تماس با باتری کار برای خرید باطری ماشین  و تعویض باتری ماشین  در محل اقدام کنید.

 

 

 

 

Zohre Habibi بازدید : 28 سه شنبه 02 دی 1399 نظرات (0)

برای انجام یک تبلیغ هدفمند در وهله اول با توجه به نوع کسب و کار انجام شده باید بدانیم تبلیغات آنلاین بهتره یا افلاین و بعد برای اجرای ان تصمیم گیری کنیم.

رقابت تبلیغات آنلاین و آفلاین

خیلی‌ها این سؤال در ذهنشان است که تبلیغات اینترنتی بهتر است یا آفلاین‌ها؟ خب این به‌شدت، به کسب‌وکار و مشتری شما مربوط است. اگر کسب‌وکار شما سایت و شبکه اجتماعی ندارد و مشتری‌ها قرار است فقط به محلی برای خرید مراجعه کنند، تبلیغات محیطی و بیلبوردی بیشتر جواب می‌دهد. مثلاً تبلیغ نمایشگاه‌های بین‌المللی چون مربوط به همه افراد است، در سطح شهر بیشتر دیده می‌شود. اگر تبلیغات شما مخاطب عام دارد، تبلیغات تلویزیونی میتواند گزینه خوبی باشد.

برای باقی کسب‌وکارها هر دو روش در جای خودش کاربرد دارد؛ اما...اما...اما هم ما و هم شما به‌خوبی می‌دانیم که این روزها همه‌چیز به سمت فضای مجازی رفته است! برای اثبات این ادعا، فقط کافی است وقتی توی مترو یا خیابان هستید به مردم نگاه کنید، هیچ‌کس حواسش به تبلیغات روی در و دیوار نیست چون این روزها، گوشی‌ها و تبلت‌ها هستند که حکمرانی می‌کنند یا بهتر است بگویم فضای مجازی است که ما را راه می‌برد. حتی همان راننده‌ای که در جاده گرسنه شده بود، هم از طریق اینترنت مسیریابی می‌کند، هم از سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها، نزدیک‌ترین رستوران را پیدا می‌کند.

قصد ندارم بگویم تبلیغات آفلاین خوب نیست، ولی با یک نگاه کلی می‌شود فهمید که تبلیغات اینترنی خیلی جلوتر از قدیمی‌ترها حرکت می‌کند؛ چون هم مخاطب بیشتر درگیر می‌شود، هم قابل اندازه‌گیری است و هم رسانه بزرگ‌تری است.

تبلیغات آفلاین را که همه می‌شناسید و نیازی به معرفی ندارند. از اینجا به بعد در مورد انواع تبلیغات اینترنتی صحبت می‌کنیم که هرکدام چه هستند و چه می‌کنند.

تبلیغات آنلاین به‌ظاهر خیلی پیچیده است، چون رؤیای جذب مشتری را به‌آرامی به واقعیت تبدیل می‌کند بدون اینکه شما را درگیر بازاریابیهای وقت‌گیر کند.

بر همین اساس، بزرگ‌ترین مزیت تبلیغات دیجیتال این است که شما بجای اینکه وقت و هزینه خود را بگذارید و دنبال مشتری بگردید، کاری می‌کنید که شرکت و محصول شما جلوی چشم مخاطب قرار بگیرد و مشتری خودش به محصول شما جذب شود.

وردپرس چیست و چه کاربردی دارد؟حتما بخوانید: وردپرس چیست و چه کاربردی دارد؟

جذابیت دیگر دنیای تبلیغات آنلاین این است که می‌توانید به دقت داده‌ها و نتایج آن را اندازه گیری کنید و بر این اساس خیلی دقیق و حساب شده پیش بروید. وقتی این شرایط را داشته باشید، مطمئنید که تصمیمی که گرفته‌اید، تصمیم سودآوری است.

تقسیم بندی تبلیغات اینترنتی

در این بخش برای اینکه با شیوه کار تبلیغات اینترنتی آشنا شویم موارد زیر را با هم مرور می‌کنیم:

 

    رسانه‌های تبلیغات اینترنتی کدامند؟

    انواع روش‌های تبلیغات اینترنتی چیست؟

    نوع پرداخت در تبلیغات اینترنتی چگونه است؟

    و در نهایت شیوه هدف‌گیری مشتری‌ها بر چه اساسی است.

انواع رسانه‌ها در تبلیغات اینترنتی

در دنیای دیجیتال، دو رسانه برای تبلیغ دارید. یکی تبلیغ از طریق موبایل و اپلیکشن‌های آن است و یکی از طریق وب‌سایت‌ها. استفاده از این دو رسانه بستگی به مشتریان هدف و نوع محصول یا خدمت شما دارد.

انواع روش‌های تبلیغات اینترنتی

 

انواع مختلفی از تبلیغات اینترنتی وجود دارد که در کانال‌ها و رسانه‌های گوناگون اجرا می‌شوند. هرکس با توجه به کسب‌و کاری که دارد و هدفی که از آن تبلیغ دنبال می‌کند، باید یک روش مناسب انتخاب کند. در ادامه 7 روش تبلیغات در اینترنت را با هم می‌خوانیم.

تبلیغات ایمیلی

email marketingدر ایمیل مارکتینگ یا تبلیغات ایمیلی، شما از طریق ایمیل، محصول خود را تبلیغ می‌کنید یا مطالب مختلف را با کاربرانتان به اشتراک می‌گذارید. این کار از دو روش انجام می‌شود. روش اول اینکه شما یک بانک ایمیل دارید و پیام خود را از طریق این بانک به افراد ارسال می‌کنید. یا اینکه به کاربران خودتان که در خبرنامه شما عضو هستند، ایمیل می‌زنید.

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

تبلیغات شبکه‌های اجتماعیاین یک مورد را دیگر خیلی خوب می‌شناسید. اول با شبکه پر طرفدار اینستاگرام شروع می‌کنیم. اولین راه این است که شما یک پیج برای شرکت یا فروشگاه یا کسب‌وکار خود داشته باشید و تبلیغات خود را در آن پیج قرار دهید.

دومین راه، اینفلوئنسر مارکتینگ یا بازاریابی توسط افراد تأثیرگذار است که جدیداً در شبکه‌های اجتماعی به‌شدت رواج پیدا کرده‌‌است. در این روش به کمک افراد محبوب مثل هنرمندان، ورزشکاران، چهره‌های مشهور و... که مردم آن‌ها را دوست دارند و دنبال می‌کنند، پیام تبلیغاتی خود را به مردم می‌رسانید.

رپورتاژ خبری

رپورتاژ خبریرپورتاژ خبری تبلیغات غیرمستقیم به کمک یک گزارش یا مقاله آموزشی است. در این گزارش با لحنی بی‌طرفانه درباره مزایای یک محصول یا یک کسب‌وکار صحبت می‌کنید که مخاطب متوجه تبلیغاتی بودن آن نشود و از این طریق اعتمادش را جلب می‌کنید. این گزارش باید در سایت‌های مرتبط و پربازدید منتشر شود تا بیشترین مخاطب را به کسب‌وکار شما جذب کند. با انتشار یک رپورتاژ خبری خوب در سایت‌های معتبر، نه تنها آگاهی کاربران نسبت به کسب و کار شما بیشتر می‌شود، بلکه بک لینک‌هایی دریافت می‌کنید که در افزایش رتبه گوگل (و بهبود سئو) شما تاثیر چشم‌گیری خواهند داشت.

تبلیغات همسان

تبلیغات همسان تبلیغ همسان، نوعی از تبلیغ بنری است که شبیه محتوا و یا مطالب میزبان است. سایت میزبان تبلیغ شما را در کنار دیگر مطالب سایتش و یکپارچه با قالب خود قرار می‌دهد؛ این باعث می‌شود که کاربر اعتماد بیشتری به آن مطلب داشته باشد و آن را نادیده نگیرد. کاربر با کلیک بر روی این تبلیغ، مستقیم به صفحه اصلی سایت شما یا هرجایی که شما لینک داده باشید، هدایت می‌شود.

تبلیغات اپلیکیشن

در این روش، شما از یک اپلیکیشن خاص می‌خواهید که در برنامه خود، تبلیغات شما را نمایش دهد. حالا بسته به اینکه تبلیغات شما چه چیزی باشد، هزینه آن بر اساس کلیک یا بر اساس هر نصب محاسبه می‌شود. مثلاً اگر محصول شما هم یک اپلیکیشن باشد، می‌توانید به ازای هر نصب مبلغی را به تبلیغ‌کننده پرداخت کنید.

 

تعداد صفحات : 23

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • بدنسازی بانوان پونک
  • باشگاه بانوان پونک
  • ایروبیک بانوان پونک
  • فیتنس بانوان پونک
  • امداد هیوندای
  • تعمیر تویوتا
  • امداد خودورو هیوندا
  • تعمیر هیوندا
  • امداد خودرو کیا
  • بهترین تعمیرگاه کیا
  • امداد تویوتا
  • خرید کرکره برقی
  • اقامت ترکیه
  • بررسی باطری های ماشین های ایرانی
  • بررسی مشکلات برقی خودرو
  • تسلا در تولید باتری های خودرو برقی
  • طریقه باتری به باتری کردن خودرو
  • افزایش باتری های لیتیوم یونی
  • تویوتا و خودرو های برقی
  • عمر باتری های خودرو برقی
  • افزایش ظرفیت باتری های bmw
  • باتری گرافینی
  • باتری دوچرخه برقی
  • سریع ترین سارژرهای جهان
  • باتری اتمی با عمر صد سال
  • باتری های ابی
  • خودرو های دیزلی یا بنزینی
  • انواع مدل های مرسدس بنز
  • تاریخچه bmw
  • نگهداری باطری ماشین در تابستان
  • نگه داری باطری ماشین در زمستان
  • باتری مبتنی بر روده انسان
  • باطری حالت جامد
  • ساختار باطری ماشین
  • سولفاته شدن باطری ماشین
  • روغن سوزی موتور ماشین
  • علت کاهش راندمان خودرو
  • استارت زدن و طول عمر خودرو
  • بررسی علل لرزش خودرو
  • علل خرابی کلاچ خودرو
  • ترمز خودرو و مشکلات احتمالی
  • درباره باتری کار
  • باتری پراید
  • باتری 206 وSD
  • باتری پژو 405
  • باتری پژو روا
  • باتری پژو پرشیا
  • باتری سمند
  • باطری ماشین تندر90
  • باتری تیبا
  • باتری مگان
  • باطری ماشین زانتیا
  • فناوری بااک چین و خودرو های برقی
  • اکسل خودرو چیست
  • فرق ترمز دیسکی و کاسه ای
  • باطری ماشین ریو
  • سیستم برقی خودرو
  • مزایای وجود فیوز در خودرو
  • تولید خودرو های برقی در ایران
  • شارژر باطری ماشین
  • تعریف باتری و انواع ان
  • درباره باتری بیشتر بدانیم
  • اثرات مخرب زیست محیطی باتری
  • تاریخچه پیدایش باتری
  • فناوری جدید باتری توشیبا
  • راهنمای خرید باطری ماشین بخش اول
  • راهنمای خرید باطری ماشین بخش دوم
  • راهنمای خرید باطری ماشین بخش سوم
  • نشانی خرابی دینام
  • دلایل ترکاندن باطری ماشین
  • زمان تعویص باطری ماشین
  • تست باطری ماشین
  • باطری ماشین رانا
  • باطری ماشین برلیانس
  • باطری ماشبن جک
  • باطری ماشین لیفان
  • باطری ماشین سانتافه
  • باطریماشین توسان
  • باطری ماشین اسپورتیج
  • بهترین باطری ماشین
  • درباره شمع خودرو چه می دانید
  • باطری ماشین با فناوری پریمیوم
  • کوئل خودرو
  • راهنمای فیوز خودرو
  • تعویض باتری ماشین
  • فروش باطری ماشین
  • بهترین باطری ماشین
  • بهترین باتری ماشین
  • باتری سوزوکی
  • خرید باتری ماشین
  • باتری اوربیتال
  • باطری ماشین پراید
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 226
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 103
  • بازدید ماه : 392
  • بازدید سال : 4,800
  • بازدید کلی : 17,541